maanantai 24. syyskuuta 2012

ONE OK ROCK - C.h.a.o.s.m.y.t.h

Ciao~
(i'm here again)
(sen sanon, et skippaan joitakin päiviä sen takia, koska ne on vaa ollu suurin piirtein pelkkää opsikeluu ja nukkumista ja ne oon yleensä viikonloppuja)

12.9
Normi päivä koulua ja eka liikunta tunti. Juostii sellanen 5km 25minuutissa. Oli ihan törkeen kuuma ja ilman mitää varjoo ja tää ilmasto on muutenki niin erilainen ku suomessa. Ku tulin maaliin menin suoraan juomaa ja mua alko siin samalla niin saakelisti heikottaa ja mun pää pyöri ihan törkeesti ja sattu iha sikana! Tunnin jälkee ope sano et mun pitää lähtee telkkarille, vaikka sit yritinki vältellä. Sit ku menin nii, ei ollu ku 37,9 astetta kuumetta. Sit se telkkari pisti mun ympärille kaiken maailman jäitä ja 15min olin ihan taas normaali. Mut ei ikinä oo noussu kuumetta noin!!! mut tää ilmasto <3

13.9
Yöllä tuli eka maanjäritys!! se oli jännää ja halusin kokee sen uudestaa mut toisaalta sitä seuraavina öinä oli vaikee saada unta, koska se oli kuitenki jotenki pelottavaa, ku se vaa tulee yhtäkkiä O__O (tänä päivänä en oikeestaan mitää ihmeellistä tehny, muuta ku opiskellu + oli vapaapäivä koulussa)

15.9
Mentii illalla okaasanin ja otoosanin tuttaville!! Siel sit syötiin ja paljon kaikkee grilli ruokaa!! Ja oli iha törkeen hyvä grilli ruokaa!! Siel oli myös muitaki tän tuttavan ystäviä ja ne oli tosi mukavia, paitsi kaikki oli hämmästyneitä siitä että olin 17-vuotias, joka on yleistä täällä, että nää luulee et me eurooppalaiset näyttetään vanhemmilta.. Ja Eri on 22-vuotias ja ne oli iha sillee "okeiokei" ja mulle "O__O".... Oltii siel sit aika myöhää ja tulin iha ähkynä kotiin!! ^^

18.9
Vaihettii koulussa paikkoja ja pääsin/jouduin takariville ja moni opettaja on nykyään mulle et oon liian kaukana..!! XDD Ja oli aika mahtavaa ku sain päivällä pienen mikreenin, joka voimistu aika ihanasti illalla etten oikeestaan voinu mitää muuta tehä, ku olla pimeessä huoneessa ja olisin niin halunnu et ois ollu hiljasta mut arvatkaas onko nää japanin seinät mitää ohkasia.......!!!!!!!!! Tosi inhottavaa ku oli törkee kova päänsärky ja sit kuulee kaiken äänen ulkopuolelta .__.''

(miku and hanna) classmates

(hieno selitys siitä miten istuma järjestys tehtii.. tosiaan listalle kirjotettiin iha mihi tahansa nimi ja opettajalla oli toinen lista jo valmiina jossa oli sit samantapanen lista mutta siin oli valmiiks numerot jotka oli sekasin ja missä sä oot listalla ja nii sielt tulee joku random numero, nii sinne sit joudut.! Joduin/pääsin tonne mikä on ympyröity, aluks olin paikalla 1)

19.9
Yöllä oli aivan törkeenmoinen ukkonen. Se oli iha hirvee!! maa oikeesti täris ja sit viel sen lisäks noi ukkoset oli iha törkeen kova äänisiä ja en oo ennen ikinä pelänny ukkosia nii voin sanoo et oikeesti pelotti iha törkeesti yöllä ku noi ukkoset oli viel iha törkeen lähellä nii et viel autot rupes huutamaan ja sähköt meni yms.!!!

20.-21-9
Ekaks pitää kertoo, et ku tääl on sillee omat numerot jokaisella ja ite oon 41, ja olen viimeinen, koska olen vaihtari ja tosiaan nää numerot menee sukunimien mukaan. Ja se jätkä joka on 40 nii on aivan ihana ja viel hyvännäkönen ja myös 39 jätkä!!! Ja 40 jätkä oli nii ihana ku se anto mulle sellasen allennus jutun karaokeen yms. (en ymmärrä mitää muuta tost lipukkeesta XDD) ja se on niin ihana myös ku se ei oikee tykkää englannin kielestä mut se silti yrittää puhuu sitä mulle ja se on niin mukava!!

-lipuke (40 jätkä anto)-

Meillä oli sit koulun liikassa voimisteluu tai sellast et tehtii kaikkii kuperkeikoi ja käsillä seisontaa yms. Nii arvatkaas ketä teki eka kertaa kaatosillan!!! Olin iha O___O ja ku oikeesti opettaja näytti käsillä liikkeet et miten ne menee, nii ku tein niin nii olin jo alhaalla ja olin iha O__O?? Jatkettii myös liikassa tota samaa seuraavana päivänä ja sain tehtyy käsillä seisonnasta kuperkeikan, joka on ollu tosi vaikeeta mulle aina ja nyt olin taas jälleen yllättyny et sain tehtyy ja osaan!! Tääl japanissa muuten nää liikka tunnit on aivan mahtavia, koska oikeesti on ihan törkeen hauskaa ja mun opettaja on aivan mahtava ja kaikki oikeesti yrittää vaikkei osaiskaa , mut ne yrittää niin paljon ku on vaa aikaa ja et ne osaa sen ja oon iha ;;--;; <3 !!

Mulla oliki sit perjantaina eka englannin sanakoe, josta vaan tiesin yhen sanan!!! XDDD koska japanista englanniks.... en oikee osaa näitä kanjeja viel, et ymmärtäisin kääntää ne englanniks XDD !!

23.9 (sunnuntai)
Heräsin aikasin ja lähin kävelee koululle, joka tosiaan ei oo lähellä! Sato iha kaatamalla (koko päivä). Koululla tapasin sit Marten (toinen vaihtari, norjalainen) ja siitä lähettii johonki suuntaa vaa kävelee, koska ei oltu sillai suunniteltu mitää. Päädyttiin sit sellaseen isoo kauppaa mis oli lähinä kodintarvikkeita muttei ruokaa, mut siin vieres oli ravintola johon sit mentii ja oltii aluks et ei kumpikaa osaa tilaa ja et jos siel ei oo mitää kuvia! Noh tultii sit sisälle nii siinpäs oliki kone josta sai valita ruuan ja siihe koneesee suoraa työnettii se raha ja sit sielt tuli sellanen lipuke ja se vietii tiskille ja tiskiltä saatii sit sellanen pienivempeli, joka sit ilmottaa ku ruuan voi hakea tiskiltä ^^ !! Oli ihan törkeen hyvää ruokaa!! Sit mentii ostaa makeisia ja siitä lähettii kävelee juna-asemalle ku oltais haluttu mennä johonki kauppakeskukseen mis ois ollu vaatteita, kenkiä yms.

Sit ku ei oikeestaan osattu mennä sinne juna-asemalle nii sit lähettii takas päin ja nähtii sellanen pelihalli. Päätettii sit lähtee sinne ja mentii siel sit Karaokeen !! Se alku säätäminen vei vähä aikaa mut ens kerralla sit osaanki asian hoitaa nopeesti, koska ei se sit loppujen lopuks ollukkaa mitenkään vaikeeta, paitsi et sen myyjän kanssa vähä aikaa kesti et tajuttii et mitä tulee mihinki ku täytettii sellanen lomake. Kuitenkaan ei laulettu mitää japanilaista, koska kaikki biisit ja artistien nimet oli kanjeilla, joten oli vaikeeta vähä sit valita siitä! Kuitenki laulettii paljon korealaisia biisei ja englantilaisia. Karaoken jälkee vietii mikit takas myyjälle ja siel saatii sellaset lipukkeet ja niillä saatiin sit pelaa yks peli siin pelihallissa. Mentii eka ottaa purikura ja sit mentii kysyy viel et miten niitä lipukkeita käytetää. Sit pelattii yhet pelit ja lähettii sit pois ja oikeestaan aika kulu tosi nopeesti ja mun sit pitiki lähtee kotii kävelee. (kävely matkaa oli siis sellanen 4km+4km)

~karaoke~

-purikura-

 ~came back home~
(it's really dark in here at 18:00)

Kotona ruuan jälkee puhuin otoosanin kanssa tosi kauan ku sit tuliki myöhä ja piti nukkuu eikä edes huomattu et kello oli nii paljo jo (10:00, mennää siis yleensä vähä yli 9 nukkuu)

24.9
Koko koululla oli koe päivä, joten vietin Marten kanssa 5 tuntia kirjastossa puhuen ja opiskellen. Vikalle tunnille kuitenki menin ja oikeestaan luokkalaiset tarkisti kokeita. Ope sit tuliki sanoo et jos lukisin jotain silla aikaa ku muut tekee tota nii sit kysyin samalla et jos voisin soft ball -klubii liittyä ja kelle siitä sanon, nii se sit sano et siitä pitää sanoo sen klubin valmentajalle ja et täs luokassa on yks joka pelaa siinä joukkueessa. Ope sit meni sanoo sille tytölle (Minami) et haluisin liittyä siihen, nii sit siin vieres olevat pojat kuuli ja ne alko sit innostuu ja olin vähä sillee o___Ô !! Kävin sit koulun jälkee kattoo minkälaista tää soft ball treenit näyttää ja ppäätin sit alottaa huomenna.. saa nähä miten nopeesti tuun oppii lyömää mailalla palloa XDD !!!

-täs kuvasta näät tornin, joka on maailman korkein (4 torni vasemmalta laskien)-

-koulun sisäpiha-

-jokaisessa kerroksessa on yks luokka joka ei oo kenekää kotiluokka ja se on monesti vapaa-

-kirjastossa-

Ps. sain omankoulupuvun nyt ja ei oikeestaa mitää uutta ku toi rusetti kaulassa ja talvitakki jota en viel tosiaan käytä ja se pitäis vaihtaa ku se on törkeen iso!


safkat:
-maitokahvi-

-tääl on mun lempikeksei!! OREO!!-

-koohii (coffee)-

~ps. Jassu esitteli just sen saamia ostoksia LEDapple keikalta ja oon iha ;;__;;~

En saanu taas laitettuu videoita.. mut luultavasti huomen, jos kerkeen pistää tähä samaa blogi merkintää nii pistän!!! Mutta en oikeesti lupaa mitää, koska en ikinä tiiä mun ajasta täällä!! .__.'' Mutta mä sen viel teen ett pistän ne videot!!!!

baibai~

2 kommenttia: